آشپزخانه نیلسون, غذا های بین المللی

طرز تهیه ماهی کبابی

ماهی کبابی

ماهی کبابی یکی از کباب های بین المللی خوشمزه است که در طعم های مختلف طبخ می شود برای این آموزش در سایت نیلسون همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ماهی بدون استخوان ۴ عدد
زعفران دم کرده ۲ قاشق غذاخوری
کره ۵۰ گرم
روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری
پیاز ۱ عدد متوسط
آب لیمو ترش ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

ماهی کبابی

طرز تهیه ماهی کبابی

مرحله اول

برای تهیه ماهی کبابی می توانید از ماهی های مانند ماهی سالمون ، ماهی شوریده ، ماهی شیر ، ماهی قزل آلا ، ماهی حلوا سیاه و … استفاده نمایید. ابتدا پس از جدا کردن استخوان ها و قسمت های اضافی، تکه های ماهی را روی سطح کار در سینی می چینیم سپس گوشت ماهی را با روغن زیتون ماساژ می دهیم.

مرحله دوم

بعد از اینکه دو طرف ماهی کبابی را به خوبی با روغن زیتون پوشانید، پیاز را رنده کنید، سپس آب پیاز را بگیرید و با دست با آب لیمو روی گوشت ماهی ماساژ دهید تا طعم خوبی پیدا کند.

مرحله سوم

در انتها مقداری نمک و فلفل سیاه روی گوشت ماهی کبابی می پاشیم سپس ماهی را به آرامی در ظرفی درب دار گذاشته و به مدت دو ساعت در یخچال قرار می دهیم تا طعم مواد با گوشت ماهی مخلوط شود.

مرحله چهارم

بعد از اینکه ماهی کبابی خوب برشته شد، گریل زغالی را به طور یکنواخت روشن کنید، سپس ماهی را از دو طرف داخل رنده قرار دهید و به آرامی با فاصله از ذغال کباب کنید. گوشت ماهی نرم است و به سرعت می سوزد.

مرحله پنج

به همین دلیل است که ما نیازی به باد زدن ذغال نداریم. بعد از اینکه گوشت ماهی کبابی خوب کباب شد، مخلوط کره آب شده و زعفران را روی کباب های ماهی بمالید تا خوشمزه تر شوند.

در پایان ماهی کباب را با نان یا برنج سرو می کنیم.

 

همچنین می توانید طرز تهیه ماهی سالمون را مشاهده نمایید.

ماهی شیر و ماهی شوریده از ماهی کبابی های خاص و پرطرفدار و پرکاربرد فروشگاه نیلسون است که بدلیل خصوصیات منحصر به فرد این محصولات، مناسب استفاده در بسیاری از غذاهای ایرانی و دریایی می باشد. 

 

این محصولات بدون تیغ و استخوان هستند. و همچنین نسبت به سایر در طرز تهیه ماهی کبابی ها لذیذ تر می باشد.

فروشگاه نیلسون با سرلوحه قرار دادن سلامت و کیفت در تولیدات خود، تمام محصولات گوشتی خود را بصورت ارگانیک پرورش و تولید می کند .

پرورش،تولید و عرضه کلیه محصولات نیلسون داخل خود مجموعه و تحت نظر دامپزشک و کارشناسان بهداشت و سازمان محیط زیست انجام میشود و تغذیه سالم و بهداشتی دام ها و عدم استفاده از هورمون رشد وجه تمایز این مجموعه می باشد.

ماهی کبابی ارگانیک با کیفیت بالا و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت و همچنین تحت نظر دامپزشک از لحاظ سلامت و کیفیت چک شده و سپس برای مشتری ارسال میگردد

ماهی کبابی سرشار از فسفر و انواع ویتامین و مواد معدنی می باشد و پروتئین بالایی دارد.

ماهی کباب

این گوشت میتواند ۲۰ تا ۳۰ درصد از فسفر مورد نیاز روزانه آقایان و خانم ها را تامین کند.

برای انواع کباب ماهی بی نظیر می شود 

 

خرید ماهی کبابی تازه را می توان به چند نوع و دسته تقسیم کرد که هر کدام برای بدن مفید و ضروری هستند. ماهی های جنوب ایران در بین مردم بسیار محبوب هستند و مورد استقبال قرار می گیرند.

در نیلسون میتوانید خرید ماهی کبابی تازه با خیالی آسوده انجام داده تا بتوانید بهترین ها را برای خود و خانواده سرو کنید و لذت ببرید .

مصرف ماهی جنوب باعث می شود بدن ما به مکمل های زیادی نیاز نداشته باشد و نیازهای خود را به طور طبیعی تامین کند.

وسعت خلیج فارس و ارتباط آن با دریای عمان، تنوع آبزیان دریای خزر را افزایش داده و اکوسیستم مناسبی را برای رشد و نمو موجودات دریایی فراهم می کن ارزشش غذایی بالای ماهی کبابی جنوب یک ویژگی خاص محسوب می شود.

از این رو تمامی اقوام در سراسر کشور با ذائقه های مختلف و سبک های غذایی متفاوت که در بین آنها رایج است ترجیح می دهند از غذاهای دریایی جنوب استفاده کنند و این آبزیان به سراسر کشور ارسال می شوند.

به طور کلی اکثر ماهی کبابی جنوب با ماهی های شمال تفاوت هایی دارند. اول اینکه ماهی های جنوب در دریای بزرگتر زندگی می کنند و این ماهی ها از نظر مواد معدنی بسیار غنی تر هستند.

و دارای مواد معدنی مانند ید، کلسیم، منیزیم و غیره هستند. علاوه بر این ماهی کبابی جنوب امگا ۳ بیشتری دارند به همین دلیل بسیار با ارزش هستند در ضمن ماهی جنوب اکثرا بدون تیغه های کوچک و بسیار خوش طعم و لذیذ است.

خرید ماهی کبابی تازه و صید روز خلیج فارس در فروشگاه نیلسون

شما میتوانید با راهنمایی که به شما عزیزان کردیم انتخابی مناسب را از نیلسون داشته باشید و خرید ماهی تازه جنوب را انجام دهید

کباب ماهی

گونه های مختلف ماهی کبابی تازه

مردم جنوب کشور با اکثر نام هایی که در زیر معرفی می کنیم آشنا هستند، اما اگر شما از دیگر مناطق کشور عزیزمان هستید و تنها تعدادی از آبزیان جنوب را می شناسید، این مقاله به شما کمک می کند تا با آن آشنا شوید.

انواع ماهی کبابی دیگر و مختصراً با ویژگی های آنها آشنا شوید. به این ترتیب خواهید توانست تنوع بیشتری در تهیه غذاهای دریایی ایجاد کنید و از خواص بی نظیر هر کدام بهره ببرید!

همانطور که قبلاً گفتیم خرید ماهی کبابی جنوب تازه انواع مختلفی دارند که در این مقاله به بهترین و رایج ترین آن ها می پردازیم و اطلاعات کاملی در مورد خصوصیات این ماهی ها ارائه می کنیم.

شناخت ماهی های جنوب به خریدار کمک می کند تا بتواند مطابق سلیقه خود انتخاب کند.

ویژگی های ماهی کبابی تازه نیلسون

خرید ماهی جنوب تازه اغلب تیغه های کوچکی ندارند و همین امر باعث می شود در سبد غذایی خانواده ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

در اکثر رستوران ها از فیله ماهی جنوب برای تهیه غذاهای مجلل و گران قیمت استفاده می شود.

دلیل توصیه پزشکان به استفاده از فرآورده های دریایی و ماهی کبابی به دلیل تغذیه مناسب آبزیان جنوب از ساکنان کوچک دریایی، میزان املاح معدنی مانند کلسیم، ید، منیزیم، سلنیوم، امگا 3 و ویتامین های مختلف مانند ویتامین A، B است. , D, k بسیار زیاد است.

و می تواند برای تغذیه همه افراد (سالمندان، کودکان، زنان باردار، ورزشکاران و …) ایده آل باشد.

ماهی کبابی تازه سرشار از ویتامین ها به ویژه ویتامین های گروه B است که نقش مهمی در سلامت سیستم عصبی و همچنین سلامت پوست انسان دارد.

سرشار از آهن است و نیازهای طبیعی بدن را تامین می کند. آهن ماهی کبابی همانطور که از دوران کودکی به یاد داریم، مسئول تولید خون در بدن است و علاوه بر این، مقاومت بدن را در برابر میکروب ها افزایش می دهد.

مصرف ماهی ید مورد نیاز بدن را تامین می کند. که ید نقش عملی در رشد بدن انسان دارد.
ماهی کبابی جنوب تیغه بزرگی نسبت به ماهی های دیگر مناطق ندارد و همین امر باعث محبوبیت بیشتر آن می شود.

جهت خرید ماهی کبابی تازه و صید روز می توانید به اپلیکیشن فروشگاه نیلسون مراجعه نمایید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *