دانشنامه نیلسون

خواص و فواید قرقاول

خواص گوشت قرقاول

خواص گوشت قرقاول ارگانیک

گوشت قرقاول از خانواده ی پرندگان وحشی شکاری است . و میزان پروتئین موجود در گوشت این پرنده و گوشت کبک در مقایسه با دیگر پرندگان 5 تا 15 درصد بیشتر است و انواع اسید آمینه ی ضروری در آن به وفور یافت می ‌شود.

خرید انواع گوشت تازه و ارگانیک در فروشگاه نیلسون :

t1MMictrU1YaNGjlUloT medium خواص و فواید قرقاول QxG7xEkmPwPIY1DAivpS medium خواص و فواید قرقاول sYIO7EUoxuz0aN88DZ5U medium خواص و فواید قرقاول N6o10ZdVDoSNTL7EAoyi medium خواص و فواید قرقاول eZJ7TgdPu0dt6kqGVGOf medium خواص و فواید قرقاول 5a34KF2trB1FdWAfNv3z medium خواص و فواید قرقاول neY6K1uFi1shBt9Ran7o medium خواص و فواید قرقاول

برای خرید گوشت های خاص مانند گوشت آهو کلیک کنید

خواص گوشت قرقاول  نیلسون :

۱. کالری پایین

هر وعده‌ی مصرفی خواص گوشت‌ قرقاول فقط ۱۳۴ کالری دارد در حالی که میزان کالری گوشت مرغ تقریبا دو برابر است. اگر در حال حاضر رژیم غذایی کم کالری دارید، قرقاول منبع خوبی برای تامین پروتئین بدن است.

۲. مفید برای کاهش وزن

در خلال برنامه ی کاهش وزن به شدت توصیه می‌شود خوراکی‌های سرشار از پروتئین اما کم چربی مصرف کنید. خواص گوشت قرقاول یکی از منابع عالی پروتئین است اما اکثر گوشت‌ها محتوای چربی بالایی دارند.

پیدا کردن گوشتی که کالری و چربی کمی داشته باشد اما حاوی پروتئین بالا باشد کمی دشوار است ولی گوشت قرقاول یکی از آن‌ مواردی است که بسیار توصیه می‌شود.

3. نسبت به مرغ گوشت لخم تری (با چربی کمتر) به حساب می‌آید

گوشت لخم‌ تر (کم چربی تر) یعنی گوشت سالم تر. گوشت لخم‌‌ تر یعنی گوشت محتوای چربی کم‌ تری دارد.

برای گزینه‌ ی گوشت لخم‌ تر به جای گوشت قرمز، انتخاب‌هایی از انواع گوشت قرمز جایگزین وجود دارد اما برای گوشت مرغ، بهترین جایگزین خواص گوشت قرقاول است.

۴. بهینه سازی رشد عضلات

یکی از خواص گوشت قرقاول برای سلامتی دارا بودن محتوای بالای پروتئین است. یکی از فایده‌های اصلی پروتئین برای سلامت انسان‌ها بهینه‌سازی رشد عضلات است.

اگر برنامه‌ی بدنسازی دارید، مصرف خوراکی‌های سرشار از پروتئین می‌تواند به رشد و تقویت عضلات‌ تان کمک کند.

۵. محتوای پروتئین زیاد

هرچند گزینه‌های فراوانی از پروتئین گیاهی برای رشد بهینه وجود دارد مصرف پروتئین‌های حیوانی همچنان به شدت توصیه می‌شود مگر آن که گیاهخوار باشید.

خواص گوشت قرقاول حاوی پروتئین بیشتری نسبت به مرغ احتمالا نسبت به سایر انواع گوشت ماکیان می باشد.

۶. سطح آهن بالاتر

آهن فایده‌های فراوانی برای سلامتی دارد. در کودکانی که مرحله‌ی رشد را پشت سر می‌گذارند، آهن می تواند به بهینه‌سازی رشدشان کمک کند که این امر از طریق افزایش سطح تولید گلبول‌های قرمز خون انجام می‌شود.

در بزرگسالان، مصرف خوراکی‌های سرشار از آهن می‌تواند به مبارزه‌ی طبیعی با علائم کم خونی کمک کند.

۷. منبع عالی پتاسیم

یکی از فایده‌های اصلی پتاسیم از بین بردن محتوای سدیم بیش از حد در سیستم بدن است. یعنی، مصرف خوراکی‌های سرشار از پتاسیم می تواند به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند.

۸. مملو از ویتامین‌ها

موارد گوشت قرمزی که بتوانید در آن ها از ویتامین C بهره برد بسیار اندک هستند. اما، بعضی مطالعات نشان داده‌اند که خواص گوشت قرقاول سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است.

۹. مفید برای سلامت قلب و عروق

چند دلیل برای مفید بودن خواص گوشت‌ قرقاول برای سلامتی قلب وجود دارد. اول اینکه، کالری و چربی اشباع شده‌ ی پایینی دارد.

دوم اینکه قرقاول سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. سوما گوشت قرقاول منبع بی نظیر پتاسیم است که به خنثی سازی میزان سدیم اضافی بدن کمک می کند.

۱۰. گوشت خوشمزه‌تر و سالم‌تری برای مصرف خانواده است

اگر دوست دارید همیشه بهترین گوشت را برای اعضای خانواده سرو کنید شاید افزودن گوشت قرقاول به میز غذا ایده‌ ی خوبی باشد چون نه تنها خوشمزه بلکه بسیار هم سالم است.

لازم به ذکر است، گوشت قرقاول کمتر تولید اسید اوریک می کند، فعالیت کلیه را افزون می سازد و به دفع سموم بدن یاری فراوان می رساند. با توجه به این ویژگی ها برای همه ی افراد و در مورد همه ی بیماری ها، غذایی خوب و مفید است.

 

خواص گوشت قرقاول

ارزش غذایی گوشت قرقاول نیلسون:

خواص گوشت قرقاول نیلسون بسیار لطیف و سفید رنگ و در میان گوشت ها شبیه گوشت بوقلمون جوان و البته بسیار نرم تر و سریع الهضم است و دارویی خوب برای تولید خون و مقوی برای هوش است.

گوشت قرقاول منبع خوب فسفر ،مس، روی، آهن، سلنیوم و سرشار از ویتامینهای 1B، B12 و ۶ B می باشد.

و وجود این عناصر معدنی و کمیاب موجب شده که برای بیماریهایی چون آسم، تشنج، فشار خون، ضعف اعصاب، ناراحتی‌های روانی، عقب‌افتادگی جسمی، آلزایمر و وسواس و سنگ کلیه و بیماران سرطانی دارویی معجزه آسا و مورد تجویز بسیاری از پزشکان می باشد.

در هر صد گرم خواص گوشت قرقاول 5/30 گرم آلبومین، 6/1 گرم چربی و حدود 2 تا 5/1 گرم مواد معدنی وجود دارد. وجود مقدار زیادی از مواد معدنی در گوشت قرقاول  نیلسون نشان دهنده ی ارزش حیاتی آن است.

املاح معدنی موجود در خواص گوشت قرقاول نیلسون به خوبی جذب بدن می شود و به همین جهت در این زمینه مواد مورد نیاز بدن را در دسترس سلول قرار می دهد.

خواص گوشت قرقاول برای همه ی افراد اعم از کودک و سالمند، غذایی سالم و مفید است.

خواص و فواید گوشت قرقاول ارگانیک

بهترین راه برای سرو گوشت قرقاول مزرعه نیلسون :

– مشکل پختن قرقاول این است که به جای آب انداختن به راحتی خشک می‌شود، در نتیجه گوشتی خشک و بی مزه نصیب تان خواهد شد.

بنابراین پختن صحیح آن بسیار مهم است. کلید کار آن است که آن را بیش از حد نپزید، بلکه انتخاب پخت آرام بهترین راه برای پختن گوشت قرقاول ارگانیک نیلسون  است.

– گزینه خوشمزه تری که بسیار توصیه می‌شود پختن گوشت قرقاول  ارگانیک نیلسون با پوست است. هرچند پوست مقدار کالری مصرفی را افزایش می‌دهد اما باز هم نیازی نیست نگران باشید چون مقدار کالری ها همچنان در مقایسه با گوشت مرغ کمتر است.

مرینیت کردن مهمترین فرایند در پخت گوشت  ارگانیک قرقاول  نیلسون است. می‌توانید با روغن و فلفل آن را به سادگی مرینیت کنید تا بافت بی نظیری پیدا کند.

 

فواید گوشت قرقاول در طب سنتی :

رفع فراموشی و وسواس خصوصاً اگر ۳ روز متوالی کباب آن خورده شود

درمان ناتوانی جنسی تقویت قوای جنسی

مالیدن سرگین(فضله) آن جهت درمان لک‏هاى سفید بدن و اصلاح بشره زنان حامله

خاکستر پر آن سیاه‏کننده مو

ساییدن استخوان بسیار ساییده شده آن جهت التیام زخم‏ها

96% گوشت قرقاول قابل جذب می باشد

از مایع مفصل آن برای مصارف دارویی استفاده می شود.

خرید گوشت قرقاول نیلسون :

از بازار آنلاین مزرعه ارگانیک نیلسون ، با ارائه گوشت قرقاول  تازه، با هدف ایجاد رفاه حال مصرف کنندگان و با فراهم کردن امکان خرید آنلاین و خدمات ارسال رایگان، سعی بر این دارد که گامی جدید در راه اصلاح تغذیه جامعه ی ایرانی بردارد.

خرید آنلاین محصول سالم ارگانیک نیلسون با مناسب ترین قیمت روز  به صورت آنلاین  هم اکنون در سراسر کشور در حال ارسال درب منزل می باشد.

نتیجه گیری :

در حال حاضر تقاضا برای مصرف گوشت ارگانیک و سالم قرقاول به دلیل ارزش غذایی منحصربفرد و بسیار بالا نسبت به سایر گوشت ها به سرعت رو به افزایش است.

خواص گوشت قرقاول ارگانیک نیلسون  در عین لذیذ بودن کمترین میزان چربی و بالاترین خواص را داراست و به همین دلیل توسط پزشکان به بیماران به شدت توصیه می شود.

خواص گوشت قرقاول  نیلسون بهترین جایگزین برای گوشت مرغ است و روز به روز جایش را در سفره مردم باز می کند.

به همین منظور،مزرعه ارگانیک نیلسون با برنامه ریزی و با توجه به سال ها  تجربه ای که در اختیار دارد پاسخ گوی نیاز مشتریان خود در هر زمان و با ارائه بهترین  خدمات و شرایط می باشد .

 

جهت خرید گوشت قرقاول ارگانیک می توانید به اپلیکیشن فروشگاه نیلسون مراجعه نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

1 نظر در “خواص و فواید قرقاول

  1. blank فاطمه گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *