دانشنامه نیلسون

بهترین گوشت برای بدنسازی

بهترین گوشت برای بدنسازی

اگر فقط با مکمل ها بتوانید اندامی زیبا و قوی بسازید باید بگویم کاملا در اشتباه هستید و هیچ جایگزینی برای مکمل ها وجود ندارد باید بگوییم که جایگزین قدرتمند همه این مکمل ها چیزی جز گوشت آهو پرورشی نیست. اگر بهترین گوشت برای بدنسازی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و ورزش کنید، پس از مدتی شاهد تغییرات شگفت انگیزی خواهید بود. حال، اگر علاوه بر مصرف مکمل ها، از برنامه غذایی چند وعده ای گوشت نیز داشته باشید، فوق العاده خواهد بود.

بهترین گوشت برای بدنسازی

پروتئین برای رشد و عضله سازی ضروری است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک مرد بالغ به طور متوسط ​​به ۵۶ گرم پروتئین در روز نیاز دارد، در حالی که زنان به ۴۶ گرم پروتئین نیاز دارند. گوشت پروتئین زیادی دارد و گوشت های کم کالری نیز وجود دارد. سعی کنید تعادل سالمی از پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و حداقل چربی را در هر وعده غذایی، به خصوص بعد از تمرین با وزنه مصرف کنید. علاوه بر گوشت بدون چربی، سفیده تخم مرغ، محصولات لبنی کم چرب، مغزها، دانه ها و حبوبات را امتحان کنید تا به میزان پروتئین مورد نیاز روزانه خود برسید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید بهترین گوشت برای بدنسازی را بشناسید.

[wcirp posts=”3016″ name=”راسته آهو”]

جدیدترین تحقیقات انجام شده در دنیای تغذیه بهترین گوشت برای بدنسازی فواید پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات و خوردن استیک قبل از مسابقه را برجسته کرده است، به این معنی که گوشت آهو پرورشی بسیار بیشتر از گوشت گوسفند مصرف می شود. هنوز در دنیای گوشتخواران به عنوان یک منبع غذایی ممتاز برای کسانی که به دنبال افزایش توده عضلانی هستند در نظر گرفته می شود. من مطمئن هستم که آرنولد و فرانکو کلمب از این کشف جدید شگفت زده خواهند شد، زیرا آنها در دهه 1970، زمانی که برای مسابقه آماده می شدند، از گوشت استیک برای پروتئین خود استفاده می کردند، سال ها قبل از اینکه علم آن را بخواهد. برای اثبات آن، تجربه آن را ثابت کرده است. برای بهترین نتیجه، بهترین گوشت برای بدنسازی را به یک یا دو وعده از 5 یا 6 وعده غذایی روزانه خود اضافه کنید. به عنوان یک بدنساز، اگر هنوز به فواید گوشت آهو برای بدن شک دارید، در مقاله زیر نگاهی به ۱۰ مورد از فواید آن بیندازید.

[wcirp posts=”3360″ name=”استیک فیله آهو”]

تحقیقات نشان می دهد که بهترین گوشت آهو برای بدنسازی مفید است و به افزایش سطح تستوسترون کمک می کند.البته اگر حیوانات در طبیعت پرورش یابند و رژیم غذایی طبیعی تری داشته باشند در مقایسه با گوساله های پرورشی ارزش غذایی و طعم بالاتری مشابه و به دلیل اینکه مقدار چربی پروتئین با چربی مقایسه می شود.

[wcirp posts=”2961″ name=”استیک فیله مینیون آهو”]

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی کراتین است

گوشت آهو به دلیل وجود مقادیر قابل توجهی کراتین در مقایسه با سایر گوشت ها در افزایش قدرت و تقویت رشد عضلات موثر است. کراتین منبع سوختی برای فعالیت فوری عضلات در نظر گرفته می شود. همچنین با پر کردن آدنوزین تری فسفات (ATP) به عضلات اجازه می دهد تا سخت تر و برای مدت طولانی تر کار کنند.

[wcirp posts=”1711″ name=”گوشت آهو تازه پرورشی کشتار روز”]

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی کارتنین است

هم مرغ و هم ماهی کراتین و کارنیتین کمی دارند. اگر گوشت قرمز حاوی مقدار کافی از هر دو عنصر باشد. کازئینتین برای حفظ فرآیند طبیعی متابولیسم چربی و همچنین عملکرد آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) در بدن ضروری است. همانطور که می دانید اسیدهای آمینه (BCAA) از مهمترین آمینو اسیدها برای بدنسازان هستند.

استیک تی بن آهو مرینت شده بهترین گوشت برای بدنسازی

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی پتاسیم و پروتئین می‌باشد

پتاسیم یک ماده معدنی است که در رژیم غذایی اکثر ورزشکاران وجود ندارد. سطح پایین پتاسیم می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در سنتز پروتئین شود. یکی دیگر از معایب کمبود پتاسیم در رژیم غذایی کاهش تولید هورمون رشد و IGF-1 است . هر دو هورمون در تحریک رشد عضلانی بسیار موثر هستند. بهترین گوشت برای بدنسازی نیز منبع غنی پروتئین است. در هر 100 گرم گوشت آهو کبابی 32 گرم پروتئین درجه یک وجود دارد.

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی آلانین است

آلانین یک اسید آمینه است که برای تولید قند از پروتئین های موجود در غذا استفاده می شود. اگر مصرف کربوهیدرات کم باشد. آلانین با تامین سوخت برای عضلات برای ادامه ورزش کمک می کند. یکی از مزایای اصلی این اسید آمینه حفظ بافت ماهیچه ای و جلوگیری از تجزیه آن برای تولید سوخت برای تمرینات سخت است.

بهترین گوشت برای بدنسازی یکی از منابع کم چرب CLA است

قسمت هایی از بهترین گوشت برای بدنسازی وجود دارد که چربی بسیار کمی دارند. این واقعیت را در نظر بگیرید که بهترین گوشت برای بدنسازی سرشار از اسید لینولئیک زنجیره ای (CLA) است، یک آنتی اکسیدان قوی که با آسیب بافتی ناشی از ورزش شدید مبارزه می کند. (CLA) همچنین با عمل به عنوان یک ماده ضد متعارف در حفظ توده عضلانی بسیار موثر است.

استیک تام و جری بهترین گوشت برای بدنسازی
بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی آهن است

آهن یک ماده معدنی خون ساز است که در بهترین گوشت برای بدنسازی به وفور یافت می شود و در مقایسه با مقادیر مساوی در گوشت بوقلمون و مرغ، این مقدار آهن اصلا وجود ندارد.

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی روی و منیزیم است

روی یکی از آنتی اکسیدان های دیگر در بدن است که مانند گلوتامین و ویتامین B6 نقش مهمی در سنتز پروتئین و رشد عضلات دارد.روی سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند، منیزیم نه تنها از سنتز پروتئین محافظت می کند، بلکه قدرت عضلانی را بهبود می بخشد و بازده تولید انسولین را که یکی از اصلی ترین هورمون های آنابولیک بدن است، افزایش می دهد.

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی ویتامین B6 است

هرچه پروتئین بیشتری دریافت کنید، به ویتامین B6 بیشتری نیاز دارید. خوشبختانه ویتامین B6 در بهترین گوشت برای بدنسازی آنقدر زیاد است که می تواند سیستم دفاعی را در شرایط ایده آل نگه دارد و در نتیجه با افزایش سنتز پروتئین و متابولیسم، از روند ریکاوری پس از تمرینات سنگین یا شدید حمایت می کند.

بهترین گوشت برای بدنسازی حاوی ویتامین B12 است

ویتامین B12 برای تولید گلبول های قرمز خون مورد نیاز است. گلبول های قرمز مسئول انتقال اکسیژن به بافت های عضلانی هستند. در عین حال، با حمایت از متابولیسم محصولات ثانویه BCAA، تا حدی انرژی مورد نیاز برای تمرین را تامین می کند.

فیله آهو
بهترین گوشت برای بدنسازی تنوع بیشتری دارد

خوردن سینه مرغ برای روزها و هفته ها واقعاً دردناک است. در مورد فیله، فیله و … دستور پخت کبابی، بخارپز و … بسیار خوشمزه و دلچسب است.

مصرف روزانه پروتئین توسط بدنسازان

میزان کل پروتئین روزانه مهمترین مسئله است. مهم نیست که از بهترین منابع غذایی استفاده کنید، زیرا اگر پروتئین دریافتی روزانه شما کافی نباشد، عضله سازی شما به حد لازم نمی رسد یا بدتر از آن، ممکن است اصلا عضله سازی نداشته باشید.
برخی از بدنسازان به پروتئین بیشتری نیاز دارند، اما ممکن است به ازای هر پوند وزن بدن به بیش از یک گرم پروتئین نیاز نداشته باشند. در یک بررسی سیستماتیک مشخص شد که مجموع تمام تحقیقات نشان می دهد که مصرف 1.6 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن برای حداکثر رشد عضلات و حفظ آن در طول دوره کافی است. به عبارت دیگر، این مقدار به معنای 0.7 گرم به ازای هر پوند از وزن بدن ورزشکار است. بنابراین اگر احتمالاً به ازای هر پوند از وزن بدن خود به بیش از یک گرم پروتئین نیاز ندارید، اما این تحقیق نشان می دهد که ورزشکار می تواند این مقدار را به 2.2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن یا یک گرم به ازای هر پوند وزن بدن افزایش دهد. این مقدار ممکن است برای افرادی که بهتر به دریافت پروتئین بالاتر پاسخ می دهند، کافی باشد.نکته دیگری که در مورد دریافت حداکثر پروتئین می توان گفت زمانی است که رژیم غذایی بدنساز را در کمبود کالری قرار می دهد. هنگامی که بدن با کمبود کالری مواجه می شود، سرعت تجزیه پروتئین نیز افزایش می یابد، بنابراین دریافت پروتئین بیشتر در اینجا احتمالاً مزایای بیشتری خواهد داشت. حتی اگر این مقدار پروتئین نتواند به شما در ساخت ماهیچه های بیشتر کمک کند، این مقدار پروتئین اضافی می تواند رژیم غذایی شما را با اثر گرم کنندگی بر روی بدن و خواص سیر کنندگی آن موفق کند.
نکته اصلی این است که اگر روزانه بین 0.7 تا 1 گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن خود مصرف کنید، می توانید عضلات خود را حفظ کنید. اگر رژیم لاغری دارید، توصیه می شود از مقدار بالاتر ذکر شده استفاده کنید.

نتیجه بهترین گوشت برای بدنسازی

مطمئناً می توانید با خوردن بهترین گوشت برای بدن سازی به طور صحیح و متناوب از آنها لذت ببرید. ما به شما توصیه می کنیم از گوشت گاو به دلیل محتوای چربی بالا و خطرات بالقوه سلامتی خودداری کنید. فقط در مواقع خاص از آن استفاده کنید.
حتما از بهترین گوشت برای بدنسازی ارگانیک استفاده کنید و از گوشت فرآوری شده خودداری کنید.
حتی اگر گوشت کبک یا ماهی سالمون می خورید، حتماً گوشت تازه بخورید نه گوشت فرآوری شده. می توانید آنها را با سبزیجات و غلات کامل ترکیب کنید تا دوز روزانه مواد مغذی خود را دریافت کنید. با کبک و آهو یک پروتئین کامل دریافت می کنید.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *